Ogłoszenie


KONTAKT:
rockmetalforum.pun.pl@gmail.com
GG: 6338022

#1 2012-05-23 16:41:13

 Hera

Too much love will kill you

6338022
Skąd: Silesia
Zarejestrowany: 2011-03-03
Posty: 3492

REGULAMIN rock-metal-forum.pun.pl

Każdy Użytkownik forum jest zobowiązany respektować Regulamin.



I Ogólne postanowienia:
1. Rejestracja na forum oznacza zaakceptowanie wszystkich punktów Regulaminu.
2. Administracja forum ma prawo wprowadzać zmiany w Regulaminie, a także obowiązek o tych zmianach informować Użytkowników.
3. Po każdej zmianie Regulaminu, Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z jego zmienioną wersją.
4. Decyzje Administratora forum są nieodwołalne.
5. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników forum.
6. Moderacja ma charakter prewencyjny.
7. Niedopuszczalnym jest podejmowanie działań zakłócających funkcjonowanie forum.



II Użytkowanie forum:
1. Rejestracja na forum jest bezpłatna.
2. Nazwą Użytkownika nie może być adres strony internetowej, e-mail, wulgaryzm. Istnieje możliwość zmiany nicku.
3. Maksymalne wymiary awatara to 200x200 pikseli, a maksymalna długość sygnatury (podpisu) to 255 znaków. Obrazek w podpisie nie powinien przekraczać 400x200 pikseli. Profil nie może zawierać treści rasistowskich, wulgarnych i pornograficznych.
4. Każdy nowy Użytkownik ma obowiązek napisać coś o sobie w dziale Powitalnia, dopiero potem może korzystać z pozostałych części forum.
5. Każdy Użytkownik ma prawo do własnego zdania.
6. Chatbox jest dostępny dla każdego zarejestrowanego Użytkownika forum.
7. Każdy nowy temat umieszczamy w odpowiednim dziale i nadajemy mu odpowiedni tytuł:
a) jeżeli nie wiesz w jakim dziale umieścić temat, a jest to wątek konkretnego zespołu, umieść go w dziale „Inne”;
b) jeżeli nie wiesz w jakim dziale umieścić temat, który jest związany z muzyką, ale nie konkretnym zespołem, umieść go w dziale „O muzyce inaczej” lub w „Debatach muzycznych”;
c) jeżeli nie wiesz w jakim dziale umieścić temat, który nie jest związany z muzyką, umieść go w dziale „Spawajmy stal”;
d) Aministratorzy oraz Moderatorzy mają prawo przenoszenia tematów do odpowiednich działów. Informowanie autora tematu o przeniesieniu jest fakultatywne.
8. Działania Użytkowników, które utrudniają funkcjonowanie forum i wprowadzają chaos, takie jak:
a) wykraczanie poza temat wątku – offtop;
b) nieuzasadnione pisanie posta pod postem;
c) przesadne przeklinanie;
d) obrażanie innych Użytkowników (dotyczy zarówno postów w tematach, jak i na chatboxie)
e) używanie kolorów w postach (są one zarezerwowane tylko dla Administratorów i Moderatorów);
f) usuwanie/zmienianie notatki Administratora/Moderatora w poście Użytkownika;
g) dublowanie tematów;
h) spamowanie, trolling, pisanie postów, które nic nie wnoszą do tematu, tj. postów zawierających same emotikony lub wyrazy takie jak: „aha”, „tak”, „nie”, „nie wiem” – każdą wypowiedź należy uargumentować;
i) rejestracja więcej niż jednego konta (multikonta są kategorycznie zabronione);

będą karane.
9. Jeśli zauważysz złamanie Regulaminu przez jakiegoś Użytkownika, zaraportuj jego post, a w przypadku złamania Regulaminu na chatboxie, wyślij screena Administratorowi/Moderatorowi.
10. Po napisaniu 500 postów Użytkownik może wybrać swój własny tytuł wyświetlany pod nickiem (należy zgłosić się do Admina/Moderatora).Użytkownicy z rangą VIP mogą sami zmieniać sobie tytuł.
11. Rangę VIP przyznaje i odbiera kadra według własnego uznania.


III Sankcje:
1. Za łamanie Regulaminu Administrator ma prawo:
a) upomnieć Użytkownika w notatce umieszczonej w poście łamiącym regulamin;
b) przyznać upomnienie ustne za pomocą PW lub na chatboxie;
c) przyznać ostrzeżenie (musi powiadomić o przyznaniu ostrzeżenia Użytkownika i wskazać powód);
d) nadać Użytkownikowi rangę
PLEK, która blokuje dostęp do wybranych działów i chatboxa.
e) przyznać bana tymczasowego (czas ustala Administrator), również bez względu na liczbę ostrzeżeń Użytkownika;
f) przyznać bana stałego, również bez względu na liczbę ostrzeżeń Użytkownika;.

2. Za złamanie Regulaminu Moderator ma prawo:
a) upomnieć Użytkownika w notatce umieszczonej w poście łamiącym regulamin;
b) przyznać upomnienie ustnie za pomocą PW lub na chatboxie;
c) przyznać ostrzeżenie (musi powiadomić o przyznaniu ostrzeżenia Użytkownika i wskazać powód)
d) przyznać bana tymczasowego), również bez względu na liczbę ostrzeżeń Użytkownika.

3. Po udzieleniu 5 ostrzeżeń, konto jest banowane na stałe;
4. Każdemu użytkownikowi będzie skasowane jedno ostrzeżenie po upływie miesiąca od przyznania ostatniego.
5. W grudniu każdego roku będą usuwane konta użytkowników, którzy są nieaktywni przez co najmniej 6 miesięcy (liczy się od daty ostatniego napisanego posta).

Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
Kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem należy ustalać indywidualnie.




Regulamin jest własnością rock-metal-forum.pun.pl
Zabrania się jego kopiowania i wykorzystywania do własnych celów bez porozumienia z Administratorem.
Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 24.06.2012 przez: Ver/Hera/Lipa/XerX

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Rybnik przegrywanie kaset vhs warszawa